2010-05-04
 15:41:49

min dag såhär långt


Julia om Tidig uppgång & kunna ta det lugnt:
Vart ääär hon nånstans ? :)

Svar;  Hon jobbar på sjön. :)




Åh, vill bara gå och lägga mig och inte vakna förrän imorgonbitti. 

När jag kom hem tog jag ut min fina vovve på en runda. När vi väl var på påväg till dörren så mötte jag Lina som kom ridandes på sin häst. Först kände jag inte riktigt igen henne men sen när jag såg det stora leendet så rättade saker och ting upp sig.
Först stod vi och snacka skit tills jag beslutade mig för att gå ytterligare en runda med Alma så vi hängde på. Alma tyckte att det var jätteroligt och ville bita Calle i svansen.

Det blev en lagom lång runda och vi var ute i solskenet sammanlagt en timme, härligt.

Nu är jag hemma och innanför dörren. Känner mig ganska krasslig, öronen håller fortfarande på. Men jag ska självklart trotsa med träning så jag har mig själv att skylla..

Har en rolig nyhet, Ida kom hem idag. Ä N T L I G E N ! ! ! !   ..och vi har redan planer inför fredagen. Hon skulle bjuda på något gott vin och vi ska bara mysa. Saknar Idabästis, så det ska blir skoj.

Men nu ska jag se klart Ghost Whisperer och tycka lite mer synd om mig själv för mina dumma öron värker. Dumma dumma dumma!

Kom ihåg att Lika vänner (barn)  leka bäst.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: