2010-11-01
 14:30:17

Helgens bravader


Fredags;

 




Lina jag & Camilla

TOPPENKVÄLL!!!

Lördags; Sov två timmar.. kan inte sova när jag har druckit, blä!!
Åkte till Höganäs med min stora kärlek och gick på en marknad och bara mös.
På kvällen var vi hembjudna till Jonatans föräldrar på middag. Allt var supergott. Till förrätt fick vi en melonsallad med fetaost och babyspenat (muuuuums!), till huvudrätt blev det lite sprödbakad lax med räkor och löjrom och till det var det en sås på fiskfond och vin och till det blev det pressad potatis.
Till efterrätt fick vi en citron-och limepaj med hallonvisp. ÅH så galet gott allt var!

När vi kom hem på kvällen var klockan efter nio så då fick det bli lite lördagsmys i soffan till en bra film som jag inte kommer ihåg namnet på.

Söndags; Blev en massa shopping. Vi var inom OnOff, Elgiganten, Siba, Net on Net, IKEA Familia och en massa massa mer. Med oss hem hade vi en massa schampoo, duschkrämer, bakformar, en kattoalett (kattlåda), en krok som man hänger på tex, toalettdörren  (IKEA), Iphoneskydd, en extern hårddisk osv. Vi shoppade loss med andra ord. Och den bästa investeringen som jag gjort på väldigt länge var den nya kattoaletten, en med väggar, tak och kattlucka. Jag är så himla trött på att det ska vara kattsand i hela badrummet så nu kan Molle rocka loss totalt i sin låda utan att han ska göra mig irriterad... ;) vill ju inte städa varje dag!


världens finaste !!


Idag, har jag jobbat, ovanligt?! Ja är galet trött och känner mig fruktansvärt svullen och sötsugen. Jag hittade choklad i kylskåpet och har syndat. JA, jag är inte mer än människa! Jag har vissa behov den här veckan.

Ikväll är det träning som gäller, IW och Zumba.

Men nu ska jag vila mig lite och sedan sticka o träna. Bye!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: