2010-11-09
 14:52:11

höstdepp

Fler än jag som känner sig extra deppiga under den vacka årstiden som vi kallar för hösten? Jag blir jämt nerstämd, kvittar hur min vardag ser ut så går jag och mår apa. Jag känner att jag inte kommer någonstans i livet, allt liksom bara står still..

Det är kallt, det är mörkt och det är regnit. Det regnar, det blåser och det är en sådan fuktig kyla som gör att vinden känns som is. Såhär har vi det i Skåne, vi har en högre luftfuktighet och detta gör att Skåne kan kännas vid tropiskt. It sucks!

Helgen har varit relativt lugn. Jag har myst med min Jonatan, Mollis, min bror Robin, hans Emelie och min kusin Jonas. Vi har smaskat på gotte och bara kollat film och Idol.

Jag och Jonatan har haft besök utav hans föräldrar och syster.
Vi har handlat blommor och lampor till ett av våra stora fönster.
Vi har bara latat oss och haft det toppen.

Där hade vi helgen.

Idag är det tisdag, en ny vecka som jag trodde skulle vara rolig. Jag känner mig lite förkyld och galet trött så det är allt annat än en bra vecka.
Idag har jag personalmöte och imorogn har jag en kurs att gå på.. yey!

Nu ska jag slappa på soffan med min stackars katt som slog i sitt stackars ben tidigare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: