2010-11-18
 15:39:21

ett svårt beslut

ooooch jag bara drar ut på det mer och mer. Jag är så fruktansvärt sugen på navelpiercing, it kills me! Gosh! Jag vill vill vill men jag är så fruktansvärt rädd för smärta... Tungan känns knappt, det liksom sticker till och det är ju också den kroppsdelen som gör minst ont att pierca eftersom det är en muskel.
jobbigt jobbigt jobbigt.

Funderar på att göra det till helgen om mamma ska jobba då. Allra helst vill jag faktiskt göra det nu idag men mamma har ju redan slutat jobba och vill inte göra det utan min lilla mammi.

Nåja, fegisen Jenny har talat ut ännu en gång.

Jag mår iallafall bättre idag än vad jag gjorde igår. Jag var ju hemma från jobb igår och det hjälpte verkligen, skönt!

Idag när min fina Jonatan har kommit hem så ska vi nog ut en runda till Väla och kolla läget. Annars händer det nog inget mer den här dagen.
Imorgon är det Champagnesafari med jobb som gäller, roooligt!

Men nu ska jag kolla vidare på Unga mödrar och vänta på min snutt som antagligen kommer hem snart. Jag ska även vela vidare haha.


eftermiddagsslapp i en härlig oversizeskjorta från Ralph Lauren.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: