2010-05-04
 06:44:29

Tidig uppgång & kunna ta det lugnt


Idag kommer Ida hem, ätnligen. Vi har inte träffats på väldigt länge nu pga några omständigheter. Ibland blir det så tyvärr. Vi lever helt skilda liv, hon lever sitt sjögurkliv och jag mitt landkrabbeliv. Men den här gången har vi så himla mycket att ta igen, en hel månad typ men det ska vi ta tag i nu.


bästa ida.



Sitter just nu och sörplar på mitt te, härligt. Det känns skönt att gå upp tidigt om mornarna och sedan bara kunna ta det lugnt. Att ta det i sin takt liksom. Jag har alltid varit en morgonmänniska, studsar upp ur sängen som ingenting. Men jag är ju såklart motsatsen på kvällen, jag vill sova tidigt och då orkar jag ingenting. Det är ganska illa om man ska ut eller något sånt för jag brukar inte orka så länge som alla andra eftersom att jag blir så hiskligt trött.

Snart är det dax att åka till jobb, känner inte för det alls idag heller. 7 veckor kvar tills jag får vara ledig i en hel vecka. Jag längtar efter sömn, lediga dagar och sommar. Just nu känns 7 veckor väldigt långt bort.

Efter mina 7 veckors ledighet väntar 4 jobbveckor och sedan är jag ledig ytterligare 3, härligt!

Sommar sommar sommar.


Julia

Vart ääär hon nånstans ? :)



PUBLICERAT: 2010-05-04, 08:53:26 | URL: http://cholia91.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: