2010-03-18
 12:01:57

ytterligare

Ytterligare en komentar har kommit, jag tycker att det börjar bli mer och mer trevligt. Komentaren är från samma person som tidigare bara att den personen kallar sig numera för ..

..
om Försvarsställning:
ja självklart kan man hålla vikten om man tränar och äter rätt, det var ju själv klart inte en nagativ kommentar jag ville att du skulle tro att det var, jag tycker du är jätte duktig som gått ner så mkt :)
Dom som går upp allt igen är ju såna som börjar äta onyttigt igen och inte tänker på att man kan gå upp dessa kilon igen, jag har själv gått ner över 15 kg på vanlig kost och träning så jag vet hur det funkar :)

Svar: Nej, åh vad snällt. :) Men det är ju inte konstigt att man går tillmötes med en attack när man kämpar och jag är en sådan person som tar illa upp alldeles för lätt och jag ber om ursäkt.
Ja, precis som personen som jag inte har något namn på så är det sanningen, äter man onyttigt efter sin bantningsperiod så ja då går man självklart upp det mesta igen, kanske inte allt men något kilo.

Måste ge en eloge till dig som gått ner 15kg utan att ta till någon måltidsersättning. Dock måste det ha gått på en lång tid, eller? Hade varit intressant om du hade berättat lite om ditt eget sätt och hur länge du har hållt på. Härligt att det är fler än jag själv som kämpar och jag tycker det är bra med kritik, likaså positiv som negativ. Du och jag vet vad vi båda går igenom, och rätta mig om jag har fel, visst mår vi så himla mycket bättre?
Keep in touch, hade varit super skoj. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: