2010-03-18
 07:41:27

Försvarsställning


Oj, jag har rört upp till en diskussion men en anonym, spännande!

Anonym
om Svar; FEL:
sa aldrig något om att de var dåligt sätt att gå ner på, mer att det kan vara svårare att hålla sig kvar på den vikten man gått ner till.

Svar: Okej, kan hända att jag intog en mer allvarlig försvarställning. Men i din senaste komentar skrev du "väldigt bra att gått ner 10 kg, men tyvärr brukar man gå upp de det väldigt fort igen då man ätit sån där måltidsersättning som du äter." Okej, nu är det dags att bestämma sig, gå upp allt eller en del? Ja det är klart att man går upp lite om man slarvar men som sagt, hur vet du om min familjs kostvanor?  Att hålla vikten är mer eller mindre svårt för alla, du kan ju inte direkt fläska i dig en pizza varje fredag och hålla vikten, det säger ju sig självt vare sig du ätit måltidsersättning eller ej.
Men det är roligt att du engagerar dig så mycket i min vikt, då är vi ju två.
Bless you!


..

ja självklart kan man hålla vikten om man tränar och äter rätt, det var ju själv klart inte en nagativ kommentar jag ville att du skulle tro att det var, jag tycker du är jätte duktig som gått ner så mkt :)

Dom som går upp allt igen är ju såna som börjar äta onyttigt igen och inte tänker på att man kan gå upp dessa kilon igen, jag har själv gått ner över 15 kg på vanlig kost och träning så jag vet hur det funkar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: