2010-03-17
 16:17:19

Svar; FEL

Någon som har komenterat som bara hört de dåliga ryktena, men baby du har så fel. Eftersom du komenterat som anonym så kan jag kolla upp var du bor, Farsta.

Anonym
om feedback:
väldigt bra att gått ner 10 kg, men tyvärr brukar man gå upp de det väldigt fort igen då man ätit sån där måltidsersättning som du äter.

Svar: Nu är det faktiskt såhär att  jag inte bara äter måltidsersättning utan jag äter även vanlig kost men nyttig som sallad, kyckling osv.
Här har vi ytterligare en som talar i okunskap till fullo. Eftersom jag tränar så himla mycket som jag gör och äter nyttigt så kommer jag allt att se till att hålla min vikt. Har du kanske provat det själv och sedan återgått till vanligt kost som ex, pasta, ost, bröd ja u name it?!
Det är många som äter måltidsersättning och rasar i vikt och när de senare ska återgå till "normal" kost igen så fetar de flesta i sig fet mat proppat med kalorier och kolhydrater. Dricker alkohol och lever precis som vanligt.
Och ja, man går upp i vikt om man återgår helt till "feta" kostvanor utan träning.

En annan lever hälsosamt överhuvudtaget eftersom min familj har valt att leva på det sättet. Här i vår familj äter vi mer sallad och protein än vanlig husmanskost.

Att komma här och säga att jag kommer att gå upp i vikt igen är så himla fel och det får mig att vilja smälla till dig och jag skulle gjort det. Att yttra sig om något som man inte har någon koll på för att någon kanske har nämt det för dig är fel. Och du, nästa gång du ska yttra dig ang någon kost så kan du skriva ditt namn där och visa vem du är.

Misslyckade nolla, sånna människor som du får mig bara att vilja träna och äta ännu mer nyttigt.


Anonym

sa aldrig något om att de var dåligt sätt att gå ner på, mer att det kan vara svårare att hålla sig kvar på den vikten man gått ner till.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: