2010-03-17
 08:26:02

feedback

Det blev uppståndelse på Facebook den dagen då jag stolt uppdaterade att jag lyckats gå ner 10 kg. Många gillade min statusuppdatering, och många komenterade.
Många frågor var kring hur jag gjort, vad jag åt. Det var även många som skrev att jag var super duktig, grattis och höjde mig lite till skyarna.Jag har nog aldrig fått så mycket feedback förut.
Inne på själva Facebook var det bara positiva komentarer.

Dock fanns det fega människor inne på som försökte klanka ner på min diet osv, men försöka går ju jag lär ju inte gå upp mina 10kg genom att tröstäta för att ni är elaka. Ni visar er avundsjuka genom att säga negativa saker. Allt detta tyder antagligen på er egen svaghet för att ni själva inte orkar ta tag i era extra kilon. Ett tips, köpt ett träningskort så är ni en bit på vägen.

Nu ska jag inte sitta här och vara elak och som sagt, jag går inte upp mina kilon för jag går ner istället och skapar mig den kropp jag vill ha. Gör du det också, dvs om du inte är nöjd. Vägen är lång och många gåner vill man bara kasta ut vågen genom fönstret och hoppas på att den går väldigt mycket sönder, alltså i tusen bitar. Men när man börjar komma till sitt slutmål så känns all ångest, svett och tårar så jäkla bra. Jag lovar att allt jobbigt på vägen är så himla värt det.

Go for it!


Anonym

väldigt bra att gått ner 10 kg, men tyvärr brukar man gå upp de det väldigt fort igen då man ätit sån där måltidsersättning som du äter.


malin

WOW grattis!!! hur mkt vägde du från början?



PUBLICERAT: 2010-03-23, 17:20:46 | URL: http://inteduigen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: