2010-03-11
 06:54:42

Läsarfråga


mia om Händelserikt:

kan inte du skriva vad du äter på en dag? :) kul å veta, jag vill ovkså gå ner i vikt nämligen

Svar: Just nu när jag har börjat med mina shakes igen så börjar jag med en direkt när jag går upp på morgonen, detta eftersom jag är vrålhungrig när jag vaknar. Om vi då säger att jag dricker den vid 06.15 senast.
Vid ca; 9.30 tar jag mig en frukt, oftast blir det ett äpple eftersom det är min favoritfrukt. Man kan även ta ett ägg om man känner för det, ägget ger lite mer mättnadskänsla. Vid lunch ca; 11.30 tar jag mig ytterligare en shake och ett stort glas vatten.
Nästa mål blir vid ca; 14.30, då brukar det antingen bli ett kokt ägg eller en banan för då är jag oftast lite mer hungrig.
Om jag ska träna tar jag ytterligare en shake och det blir isåfall vid 17-tiden. Som kvällsmål väljer jag antingen en bar eller en frukt.

De shakes som jag valt ut är från Nutrilett, likaså bars.

Nu måste jag kila, fortsätt ställa frågor och skicka gärna din blogg så jag kan få följa din väg. Mia, hör av dig! :)

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: