2010-03-10
 20:41:55

Händelserikt

Åh vad jag är trött och slut i kroppen. Det tar verkligen på en att börja i ottan och jobba fler timmar än vad man är van vid. Hujeda mig! Jag orkade inte ens träna idag.

Men dagen har varit ok. Har överlevt dagen trots att mitt skärp gick sönder så mina brallor har kasat värre än värst. Jag har överlevt dagen med vinterkräksjuka och löss i tankarna och då går jag bara och inbillar mig att det kliar i håret och att magen är kass.
Dock är min mage uppblåst och värker men det beror på att det där monstret är på väg. Jag väger mer än vanligt, snacka jobbig situation.

Aja nu ska jag inte deppa sönder, eller hur ;) ! Det känns helt konstigt i kroppen nu när jag återigen mer eller mindre lever på pulver och bars, man är liksom lite piggare.

Imorgon är det torsdag och det är min favorit jobbedag, det är då jag gör mumsiga soppor, och så har vi även sångsamling med de båda avdelningarna. Jag tycker att det är så himla mysigt att sitta med alla och sjunga, lyssna på berättelser och bara överhuvudtaget få vara med.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova. Ikväll blir det en tidig sänggång för jag är så himla trött. Men först får jag väl klippa av nageln som jag precis knäckt, jag förstår inte riktigt hur jag lyckas.. Jag har hört att när man bantar så kan det påverka hårsäckar eller naglar, då tycker jag väl att jag faktiskt har tur att det drabbar naglar istället för hår. Håret på skallen är det finaste på en människokropp, det gör hela personligheten.

Nu blev det längre än jag trodde, GODNATT!!


mia

kan inte du skriva vad du äter på en dag? :) kul å veta, jag vill ovkså gå ner i vikt nämligen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: