2010-06-16
 13:07:41

inga förbättringar


Medan ni alla andra grisar ligger vid poolen osv eller i er trädgård och solar så ligger jag på soffan under mitt duntäcke och sover? Hatar att vara sjuk, vill ju också sola.
Var ute med hunden innan och blev alldeles svimfärdig utav värmen så jag klarar inte ens gå ut med hunden, great!

Jag fick en komentar i mitt tidigare inlägg och jag kan till en viss del hålla med.
Julia om Panik:

Men provar du äter "riktig" mat nu medans du är sjuk kanske de blir bra =)

Men det räcker att jag ska äta "riktig" mat när jag är på semester och innan det är det hårdbantning som gäller.

Fast jag vet inte riktigt varför jag fortsätter för att jag trivs verkligen så som jag ser ut nu?

Nåja, ½ kg kvar som sagt. Nu ska jag sova en stund till..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: