2010-06-16
 07:21:23

Panik


Jag får snart panik på detta!!! Jag har fortfarande ganska hög feber och jag blir fan inte av med skiten. Jag är så fruktansvärt trött på att må dåligt. Min mun är torr, mina öron susar och värker, jag är täppt och jag nyser hela tiden och mitt huvud is killing me!

Jag känner mig dum som är borta från jobb för jag är alltid där annars. Dom får mer att göra för mina kollegor får ju sköta maten och handla. Fyfan, det räcker alltdå inte att man är sjuk utan man ska ju också bry sig om allt annat som jag egentligen inte ska behöva tänka på när jag är sjuk.. !!!

Vredesutbrott!

Och idag är det ju sol och varmt ute. Om jag hade varit frisk hade jag ju kunnat blir brun... MEN ICKE!

En arg Jenny checkar ut!


Julia

Men provar du äter "riktig" mat nu medans du är sjuk kanske de blir bra =)



PUBLICERAT: 2010-06-16, 11:14:33 | URL: http://cholia91.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: