2010-09-07
 18:59:34

Nyinflyttad


Hejhopp!

Nu har jag flyttat och är nybliven stadsbo. Jag trivs jätte bra i min mysiga etta. Jag bor högst upp i en så kallad vindsvåning, supermysigt!

Flytten gick jätte bra, det var en lång dag och det kändes som att vi aldrig skulle bli färdiga.

Nåväl, nu bor jag här och jag har fått det jätte fint. Allt är dock inte färdigt än, har lite saker som ska upp på väggarna och i hyllorna... men jag tar en dag i taget. Just nu är jag väldigt slut i kroppen.

Jag är numera kattägare till min lilla prins Molle som just nu har en "kattsnuva" så han är lite  geggig i ögonen. Måste ringa till veterinären imorgon och se vad jag ska göra, får just nu nöja mig med att tvätta med kokt vatten..
Han är en liten mysgris, vill hela tiden springa efter matte och jama. Han är helt underbar min fina katt. :')

Just nu sitter jag i min soffa framför TVn och slappar. Tog ett hett bad innan, åh så skönt det var. Jag behövde verkligen slappna av i badet och bara njuta.

Nä men nu ska jag bara slappa och mysa med min kise.




Molle <3


köket


köket


vad säger man? rummet?


samma del av lägenheten som förut


sängplats (och en Mollebus!)


badrummet

Ursäkta röran men jag är som sagt nyinflyttad.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: