2010-09-27
 07:01:16

ny vecka


Åh, jag får verkar få dras med min jobbiga "halv"förkylning ett bra tag till?! Jobbigt som attan bara.

Katten har hållt mig vaken under några timmar inatt. Och inte nog med det så var det någon som gick fram-och tillbaka utanför min dörr och prassla med någon jäkla påse. Någon gick därutanför i mörkret vilket jag tyckte var väldigt skumt.. Så jag höll Jonatan uppe via sms en halvtimme för att kunna avreagera min rädsla. Usch sånt är obehagligt. Men, lyckligtvis kunde jag somna om igen.

Måndag igen, känner mig inte alls laddad inför en ny jobbvecka, hade hellre haft en veckas semester eftersom helgen inte har innehållt alldeles för mycket vila!!!

Nu är det dags att fixa det sista innan det är dags att bege sig till jobb.
Ciao!


längesedan det kom en bild.
såhär ser jag ut just nu. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: