2010-09-16
 19:26:20

kämpar på


Har beslutat mig för att gå ner ännu mer i vikt, det räcker inte med 13kg för mig utan jag ska gå ner ytterligare 5kg. Det är inget svårt, det är en lätt match för mig.

Var och träna IW innan och så skönt det var, det skojar man inte bort. Det är så himla skönt att träna, få tänka på annat och ge allt man har och.. ja, så att det känns som att man skriker ut alla sina känslor. Mina utlopp får jag när jag tränar. Ibland kan jag ta i så mycket att tårarna nästan rinner, det är när jag gör av med all dålig och jobbig energi och ersätter den med ny, frisk och skön energi.
Älskar det!

Nu sitter jag i soffan me Molle och äter kesella (lätt såklart!!!) med frusna hallon och blåbär, yum yum! Det är supergott, mhmmmm..

Är jätte orolig över Jonatan, han svarar inte när jag ringer. Jag oroar mig över att det ska ha hänt något, usch.. Han är säkert bara ute och springer eller något men ändå, det är jobbigt att oroa sig. Men jag är ju en sådan person som oroar sig för allt, allting och minsta lilla...

Nu ska jag äta upp och sedan kolla vidare på TV.


eskimåpuss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: