2010-09-20
 15:13:47

friskförklarad


Nu är jag äntligen frisk, jag har haft en helvetisk helg med feber och grym förkylning. Natten mellan fredag och lördag mådde jag som sämst, febern brände mig och jag kallsvettades som när jag var liten. Frossan var värst. Men vilken tur att jag hade min älskade Jonatan här som pysslade om mig.

Så hela min helg har gått åt till att bli frisk.
I lördags var vi hemma hos farmor och farfar och firade lite födelsedagar osv. Jag som inte var helt kry somnade i en gosig filt direkt efter maten. Jag är så himla trevlig att umgåsmed. ;)

Igår (söndag) var jag inom IKEA med Emelie och där fann jag mig en finfin vas, behövs verkligen! EFter vår lilla tripp på IKEA stack vi direkt hem till mamma, pappa & Alma.  Både jag och Emelie skulle klippa och slinga vårt hår.
Mitt blev iallafall ljusare än vad jag hade kunnat ana, så jag är nöjd! Det är väldigt guldigt och glansigt, vilket jag gillar!


  Idag är det iallafall måndag och jag är superfrisk så idag ska jag äntligen få träna. Det får bli IW, vad annars? Så idag hämtar mamma mig och kör sedan mig hem, skönt. :)

Nu ska jag gosa med min bebiskise, myspys.
Bye bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: