2010-09-10
 07:07:38

fredagmorgon

Godmorgon!

Äntligen är det fredag, det har jag verkligen sett fram emot för snart kan jag få hålla helg. Jag har massor som jag ska göra i helgen, städa som tusan (avgaser sätter sig på fönsterna samt karmarna) jag ska träffa Annie, träffa min bror, Emelie och kussen. Ja massor.

Molle har iallafall fått antibiotika så nu ska han banne mig bli frisk. Han har fått en salva till ögonen och en kräm som man sprutar in i munnen på honom. Han avskyr mig när jag ska medcinera honom men han måste ju bli frisk så han har inget val. Ögonen har slutat gegga ihop så han är på bättringsvägen och jag är överlycklig eftersom det händer att den här sjukldomen (kattsnuva) aldrig kan gå bort och det slutar med att katten blir blind..

Nåja, igår var jag och Jonatan en runda i stan, härligt att ha 10 minuter ner till affärerna. Blev lite vin, ett hjärta att hänga på dörren och lite godis till helgen. Mys mys.
När vi kom hem satta vi igång med all städning, här skulle det minsann bli rent. Jag skrubbade fönsterkarmar medan Jonatan dammade och putsade både speglar och fönster. Det blev rent!!!! Detta trodde jag aldrig!

Nu är det dags att slänga lite sopor och sedan gå till jobb.
See you!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: