2010-09-13
 06:52:07

en händelserik helg


Jag har varit så himla duktig den här helgen, jag har nämligen hunnit med allt som skulle hinnas med. Jag har städat och fixat, träffat Annie, träffat min bror, Emelie & min kusin. Jag har lärt mig klippa klorna på Mollebus. Ja i stort sett så har det hänt en hel del här.

Igår var mamma och pappa här och hjälpte mig med köksbordet som hade lossnat från väggen, jag fick även hjälp med lite tavlor samt hyllor. Självklart har Jonatan också hjälpt till men eftersomhan i stort sätt bor här så räknar jag med att ni räknar med honom. ;)!!

Det börjar verkligen arta sig i min lägenhet, kökslampan är uppe och det var nästan som grädden på moset.

Idag är det måndag och jag känner mig inte så jätteladdad inför en ny arbetsvecka.. jag menar, roligt att börja veckan med regn?!  Nåja, tar mig sju minuter att gå till jobb så..

Nu ska jag äta upp min havregrynsgröt, dricka upp mitt te och mysa lite med Molle.
Ha en fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: