2010-10-11
 14:52:29

Vätskebrist

plus trötthet = huvudvärk!!!!

Jag är väldigt trött idag och har mina aningar om varför.
♦ alldeles för litet vätskeintag
♦ på tok för lite mat, har endast fått i mig havregrynsgröt, grönsaker och två frukter

Så nu måste jag skärpa mig med maten så att jag mår bra. Jag är dum mot mig själv, dum mot min egen kropp som jag måste vara snäll mot och ta hand om. Ta hand om mig själv.
Så nu har jag varit så duktig och ätit en måltidsersättning och ska tvinga i mig själv ½ liter vatten nu innan träningen.

Men nu ska jag slappa lite och mysa med min underbara katt.
Om någon timme är det IW och Zumba som gäller. Äntligen ska jag komma igång med träningen igen, det  behövs verkligen. Man mår mycket bättre, både fysiskt och psykiskt utav träning. Och det bästa med allt, man blir pigg av träning.



en träningsklädd jenny med en mysig molle.

CIAO!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: