2010-10-16
 23:02:58

Våld så det stod härliga till!!

Är hemma från fight night galan. Det var grymt alltså!!!! Så duktiga och så smidiga vissa är! Det blev ett benbrott faktiskt.. Den stackars killen skulle hoppa in i ringen över dom banden och snava och bröt armen. Alla skratta till eftersom det såg så jäkla klumpigt ut. Konfranciern skojade om att det var en bruten arm till han såg att dem verkligen var av och ja.. Det syntes, hans arm bara hängde! Fy, det vände sig i magen på mig och jag mådde helt allvarligt väldigt illa. Usch, stackars. Men men, jonatans kompis vann sin viktklass så grattis till honom!!:) nu ska jag faktiskt gp och lägga mig i sängen och läsa i min bok och sedan sova. Konstigt att man kan bli trött utav att sitta ner i fem timmar?!? :) godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: