2010-10-21
 17:09:48

Vad tiden går!!


Oj, måste ju verkligen ta och erkänna (utan dåligt samvete) att jag inte har brytt mig om bloggen på några dagar. Har faktiskt inte orkat!

Men ni har inte missat så mycket. Jag har tränat, fått löneökning, fått brev från en advokatbyrå (?!?!) och haft ett humör som tett sig om en jäkla berg-och dalbana.

Jag har inte betett mig olagligt så det är inte orsaken till att jag har fått ett brev. Det är ju såhär att jag tidigare har jobbat på restaurangbåten S/S Swea. Mhm, dom har gått i konkurs. Iallafall så har det inte drabbat mig så himla negativt utan bara positivt, jag ska nämligen få min semesterersättning som jag skulle ha fått för ett år sedan då jag sa upp mig därifrån. WOW! Vilken himla tur att dom gick i konkurs så att jag kan få ut pengar som jag inte ens visste att jag hade rätt till. Bra va?!

Jag är glad.

Nu är det iallafall dags för lite träning. Ikväll är det.... wait for it.... IW!!!  Jag ska dra med mig pappa på det. ÄNTLIGEN!!

Nu ska jag kila. KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: