2010-10-09
 23:49:20

Myskväll

Jag är galet trött efter allt vad den här dagen har haft att erbjuda. Vi har hunnit med allt som var planerat, städat, tvättat, åka till Väla, Maxi för att handla mat och vi har även lagat mat. Det blev inga delikata köttbullar med potatis, gräddsås & rårörda lingon utan det blev istället köttfärssås med spaghetti och grönsaker men det var gott det också och mätta blev vi. Nu på kvällen har vi inte gjort ett knop, ätit lite goda clementiner, kollat på film (som jag somna till) och lyssnat på grannens fest;)! Det ni, det verkligen em förfesten att tala om och aj vilken huvudvärk att vakna upp till. Jag är inte avundsjuk!!! Nä nu ska jag logga ut från allt i min iphone och gå och lägga mig i sängen för att ha en god natts sömn. Sov gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: