2010-10-05
 15:06:08

Motivation


Idag har jag varit och jobbat och känner mig pepp på allt. Jag känner att jag börjar bli av med förkylningen (helt & hållet) och känner mig onormalt pigg.

Jag är glad idag.

Jag vill träna.. men mamma förbjöd mig eftersom jag inte är helt kry än. Det snurrar till lite i huvudet då och då och sedan ska vi inte prata om susandet i öronen och huvudet. Men jag är så himla sugen på att träna, helt sjukt!

Och idag har jag återigen börjat med dessa underbara måltidserstättningarna, yum! Inget smakar så gott som viktnedgång.  ;)!!  Inte för att jag behöver det faktiskt men jag tycker att det är roligt att utmana sig själv när jag får såpass snabba resultat. Mums!

Och nej, jag har inte gått upp i vikt ALLS efter att jag har kört med måltidsersättningar förut. Jag vet att många idioter tror att man ska gå upp det dubbla i vikt efteråt men så är det inte. Sorry va?! Man går ju självklart upp i vikt efter en "svältperiod" om man fläskar i sig skitmat. Urk!

Ska jag vara ärlig så verkligen äcklas jag utav att se folk trycka i sig mat från Mc'Donalds, Burger King you name it. USCH!

Nu ska jag ta mig lite nyttig sallad och le.


gammal bild.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: