2010-10-06
 16:19:21

I am done!


det är så himla skönt att designen äntligen är färdig! Jag har självklart gjort allt själv, tar inte hjälp av andra eftersom jag känner mig nöjd utav vad jag kan åstakomma helt ensam. Utan att någon berättar för mig eller gör saker till mig. Jag har återigen kommit ett steg längre i livet.

Jag mår bara bättre och bättre för varje dag som går. Jag vill träna, jobbigt att vilja något som man inte får. Buhu!

Nu ska jag städa lite i lägenheten, ta ett bad och krama på min Jonatan som förhoppningsvis kommer hem inom en snar timme. Åh jag saknar min fina Jonatan. Jag saknar honom så himla mycket trots att han bor här denna veckan.
Mhm, jag längtar till den dagen han flyttar in till mig. ♥

Nåja, dags att fixa allt som ska fixas. Men först ska jag mysa med katten lite, min fina kisekatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: