2010-10-16
 08:55:14

härliga morgon

Jag har äntligen fått sova ut och det känns helt underbart. Jag ska äntligen få bli lite piggare! Jag känner mig på topp idag. Jag är glad att jag inte gick ut igår för då hade jag varit sliten som tusan idag.. Usch!!

Idag är det städ-och tvätt tajm! Jippi!!... Måste göras i vilket fall som helst.
Ikväll är det fight night, ska väl bli roligt. Jag gillar ju inte våld direkt men det är ju thaiboxning och det kanske inte är så himla våldsamt som själva boxning? Vad vet jag?!? Jag har faktiskt ingen aning.

Nu ska jag dra upp Jonatan ur sängen för han måste hitta en parkeringsplats nu!! Och sedan jag vara världens bästa flickvän och duka fram en god frukost med te och grejor. Mums!

Hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: