2010-10-02
 08:03:32

glömde bort


Woooopsi, jag glömde bort det här stället. SHAME ON ME!!

Jag är sjuk, ovanligt? NEJ! Jag är ofta sjuk. Jag jobbar med barn och blir aldrig van vid deras baciller, så är det. Och såhär är det speciellt på hösten.. Men det är bara att bita ihop.
..men jag bet inte ihop o torsdags då febern var hög, min halv var tjock, mina öron värkte och när jag knappt orkade göra något alls. Jo jag ringde och sjuka mig.

Idag är det lördag och det är inte bättre, det känns värre fast med lägre temp. Det susar i mina öron och jag har sjukt ont i min rygg. Jätte jobbigt.

Jag måste likväl asa mig ner till tvättstugan med all min tvätt så att jag får rena kläder. Det är tur att jag har Jonatan som är så himla hjälpsam. Älskar dig jonte, du är bäst.
Jag måste även ner till stan och gå in på Telia och kolla hur jag ska göra med mitt abonnemang som går ut i december. Jag behöver verkligen en  ny mobiltelefon eftersom min är körd. Det kan ringa men min touch vägrar funka och då kan jag inte svara, den går inte att sänga av eller något så där står jag och ser dum ut och spelar Shakira- Waka waka för alla som går förbi. Usch!

Annars ikväll ska jag inte göra ett knop, ska bara ligga i min säng och vila och be för att jag ska bli frisk.

Jag måste bara berätta hur duktig och snäll Jonatan är. Igår strök han mina kläder, han damsuga, damma och diska. Vilken fin pojkvän jag har. Jag har det bäst. Här handlar det om att ge och ta, och här ligger vi på samma våglängd. <3

Nu har jag skrivit en hel uppsats. Nu ska jag vara onyttig och värma lite mjölk och blanda i lite O´boy och njuta utav den. Jag ska ligga raklång i soffan med TVn (på tyst volym, vill inte väcka jonte) och mysa med min fina Mollis.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: