2010-10-15
 19:06:35

Fredagsmys

..och mollemys!! Jag och molle ligger på soffan och slappar. Var egentligen bjuden på fest men jag är inte där eftersom jag inte orkar, är helt slut. Och jag dricker inte nu längre eftersom det sabbar en hel veckas träning och det är inte värt det. Och sen böir jag så lätt bakis och det sabbar ju hela dagen efter så just nu är jag alkoholfri och har varit det sjukt länge.. Orkar alltså inte festa helt enkelt! Jonatan leker med grabbarna grus så jag har hela lägenheten för mig själv. Jag planerar att kolla på läen film som går på tv ikväll, nyckeln till framgång och jag vet inte riktigt vad den handlar om men det är en komedi. Nåja, nu ska jag se färdigt i love you man. Efter filmen ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det tvätt och städtajm! Vid fem på eftermiddagen ska vi på fight night som jonatans kompis är med i. Men men, nu ska jag mysa med molle.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: