2010-10-28
 07:05:30

äppelpäppel


Träffade Linis igår och Guuuud vad jag har saknat dig. Hon dök upp med världens fräckaste hårfärg alltså. Hon ska vara med i en kalender och där ska hon vara (världens bästa) månad, april! Det ser ut som att hon har fjädrar i håret, på ena sidan är det håret uppdelat i tre partier, ett orange, ett gult och ett grönt och detta är alltså sjukt extrema färger. Riktigt fräckt på henne och sjukt modigt!

Vi köpte present till Johanna som fyller 19 år idag den lillfisen. Vi köpte det av Nathalie från Kungarna av Tylösand. WOOOOOOOWWWWWW! Man har ju aaaldrig sett henne förr ;)!!( kanske var-och varannan dag )

Lina som inte skulle shoppa, ja hon shoppa loss. Jag som ville hitta något att ha på mig på Johannas fest hittade såklart inget som direkt föll mig i smaken. Jag gillar inte modet! Och sen så är det svårt att hitta något man gillar när hårfärgen inte är som man vill, det är alldeles för mycket koppar i den. Men vilken tur att jag ska färga mitt hår mörkare igen idag då..

Just nu är det frukost, både jag och Molle avnjuter en relativt lugn stund nu på morgonkviten. Jag bjöd mig själv på en måltidsersättning och mitt nya goda tee som heter Äppelpäppel och det är grönt tee såklart! Molle fick en sån gelémat som skulle smaka kalkon, mums. ;)

Nä men nu måste jag dricka upp allt. Hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: