2010-05-19
 17:30:55

Vilodag


Känner mig irriterad över att jag inte kan träna eftersom jag är sjuk, alldeles rastlös.

Har precis druckit en shake och en kopp grönt te med smak utav ingefära och citron, det var tydligen ett hälsote fick jag höra en förälder säga. Toppen!

Alltså när jag sveper en shake så känner jag mig så stolt över mig själv för en liten stund. Att jag verkligen har klarat mig så långt som jag har gjort. Att jag snart har nått mitt mål. Att jag trivs med mig själv kroppsligt (allt utom håret) but so far so good. Jag är så lättad över att jag ska slippe läsa om hur jäkla duktiga alla andra är medans jag själv misslyckas, vilket jag verkligen inte har gjort den här gången. Jag är stolt över vad jag har åstakommit med mig själv och på vägen har jag vunnit mitt självförtroende tillbaka!

Och genom att dricka litervis med vatten om dagen får mig att vara mätt en längre stund, superbra tips!

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch och göra hårinpackning och bara mysa ner mig i min morgonrock som jag fick i julas.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: