2010-05-06
 20:55:32

Världens bästa Lina


Åh visst är hon en underbar vän ;) Jag älskar mina vänner, ni är helt enkelt något av de bästa jag har.

Jag stack och träna, Lina tvingade mig. Eller det kändes så men det var skönt efteråt, precis som alltid och jag känner att jag kommer att sova gott inatt.

Dagen har innehållt en hel del;
Började dagen med jobb och körde sedan hem när jag slutat. Gick ut med hunden. Ringde Lina och hon sa åt mig att träna, vilket jag gjorde. Hem snabbt som tusan och fixa sig, Lina underhöll mig med massa snack under tiden. Hem till henne och sedan iväg till stan. I stan köpte vi glass, parkerade och sedan gick vi vidare till Olympiaskolan och inväntade tiden. När klockan slog halv sju var det dags att göra entré i Aulan. Sen var det dags för modevisning, härligt.
Efter modevisningen körde vi till Familia, där köpte Lina sig lite smått & gott och jag köpte mig en korallfärgad scarf, SUPERFIN!!  Sedan bar det in på Maxi.
Nu sitter jag här och är skit trött så nu ska jag sova.

Imorgon är det party med mina underbara tjejer. Lina ska också med, härligt! Så länge sedan vi gjorde stan Lina, förut var det alltid men nu är varken hon eller jag ute så ofta. Men, imorgon kommer att bli super.


Jag och Lina
PUSS!


Fräscha Lina och Ida.



Jag och Lina.



Idabus blandar ut inne på Knutpunktens toaletter, haha.
Vilken kväll alltså.



Ida och jag.


GONATT!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: