2010-05-26
 05:51:39

Var är John Blund?


I två dgar har jag varit typ dödstrött innan jag har gått och lagt mig. Speciellt igår men jag kan endå inte sova. Varför? Tror jag blir galen, sätt på mig en tvångströja innan jag gör något illa haha. Jag blir så jäkla frustrerad utav att inte kunna ha en god natts sömn när jag verkligen är trött.

Jag vet inte om det beror på att mamma inte är hemma, är det ska vara en omställning.. eller för att jag inte har tränat? Jag vet inget alls, det är bara så sjukt jobbigt och jag är less på det.

Och hela natten har mitt knä värkt, det var länge sedan jag och mitt knä var sådana här ovänner. Hade lust att såga av mig mitt ben.

Men men ikväll blir det iallafall träning, IW och både pappa och Robin ska hänga på. Skoj.

Nu ska jag sminka mig och sedan gå ut med min fyrbenta älskling.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: