2010-05-05
 05:47:09

Usch vilken natt


Fytusan vad kallt jag har haft på mitt rum inatt. Eller så har jag inte mått bra, jag vet inte alls men jag har frusit hela natten. Kunde dock valt mitt tjockare duntäcke men då hade jag förmodligen svettats ihjäl, istället valde jag att frysa. Vad ska man välja? Svettas eller frysa?

Vaknade iallafall upp med en förkylning som heter duga, den är värre nu så det kanske är bäst att ställa in kvällens träning för min del.

Måste kolla så¨att jag inbte har feber, det är det absoluta avgörandet. Jag har säkert ingen feber, brukar inte få det utan jag brukar må förjävligt jättelänge och sedan få lite feber.

Nåja, inatt har jag iallafall bara vaknat en gång, det ni ;)! Allt börjar rätta till sig.

Nu ska jag fixa mig lite.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: