2010-05-23
 18:16:26

Tristess


Åh, shit vad jag har tråkigt just nu. Här sitter jag ensam i vårt lilla hus och kollar på TV. Mamma är inte hemma och kommer inte hem förrän på torsdag. Pappa är hos sin kompis och hjälper honom med något. Alma ligger och sover och här sitter jag.

Kollar på Greys som jag missade förra veckan, inte för att jag är så jätte inne i det men det duger helt klart.

Jag ska snart ta och koppla hunden och gå med henne till min kusin och lämna tillbaka hans Harry Potter filmer som jag lånade förra veckan. Det blir en lagom lång runda som förhoppningsvis ska trötta ut mig lite.
Annars ska jag ta och städa mitt enorma rum och tvätta mitt löshår som jag ska slippa behöva använda om en vecka, längtar!!! *

Åh jag är så fruktansvärt uttråkad och känner inte alls för att helgen redan snart ska vara över. Imorogn inldes en ny arbetsvecka, segt. Jag vill bara vara ledig nu, vill bara åka till Rhodos nu. Det är så mycket man vill.

Nä, nu ska jag se klart det här avsnittet och sedan gå ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: