2010-05-02
 08:26:21

träningsvärk

Jag har värk i musklerna så att det står härliga till. Jag glömde stretcha låren igår, visste att det var något som jag hade glömt!.. Ahja, det känns rätt så bra ändå för då vet jag att jag har fulländat mitt träningspass.
Igår blev löpbandet den klara favoriten, gick lite på Cross Trainern men det kändes helt bakvänt för de som står i gymmet är stora och klumpiga jämfört med de som står i salarna till pass.
Gick även lite på styrketräningsmaskinerna, tränar en hel del rygg eftersom den hade börjat värka igen. Träning gör underverk vid värk, det tar bort all smärta.

EFter träningen tog jag en lång och välförtjänt duch med bodyscrub och hårinpackning , det var riktigt skönt. Min kropp började sakta men säkert att återhämta sig. Jag hade tagit i så mycket när jag tränade att jag skakade i kroppen. Creepy!

Jonatan hade önskat frukostbullar dagen innan så jag åkte inom affären och köpte några sådana, tyckte att han var värd det.

Annars så gjorde vi typ inget alls hela gårdagen, vi såg en massa filmer, jag sov och vi bara mös exakt hela dagen.
När kvällen kom somnade jag tidigt till Patrioten som var på TV, riktigt bra film som gjorde att jag drömde vidare utan att en behöva se den haha. Så när Jonatan väckte mig så var jag lika långt i min film som i dreas fast min hade bara en säregen version.

Nu ska jag dricka min shake och mitt gröna citronte.
Idag blir det ingen träning för mig eftersom jag helt enkelt inte pallar (say what!?), men ikväll är det dansuppvisning på konserthuset. Jonatans syster ska delta och självklart vill vi kolla. Tycker det ska bli underhållande. Hon dansar ju för Anne Wilson ;)!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: