2010-05-15
 08:12:34

Tji fick nu Bella & Tyra


Såg för en gångs skull Bella & Tyra show bara för att Kissie skulle vara med, vem mer än jag väntade catfight? Jag tyckte att Kissie gav helt rätt svar till dessa storstadsfjollorna. Jag hyser verkligen agg gentemot Bella och Tyra. Vilka hemska människor och så elaka dom var, man kunde verkligen se glädjen i deras ögon att kunna ge tillbaka i dess konfrontation.
Hur snällt är det? Dom två mot en? Herregud, tjejer säger jag bara. Jag tyckte att dom var lite väl för hårda men det var så härligt med Kissies gensvar.

Här ser man verkligen hur fega dom är, varför stå på två ben när man kan stå på fyra? Är Tyras uppgift att skydda Bella eller? Tur att Tyra agerade mamma till Bella så att Bella slapp sticka ut sin näsa i vädret.

Men men, ni som inte har sett det här avsnittet, se det. Här kan man verkligen ta lärdom utav hur råa tjejer kan vara mot varandra. Tramsigt, löjligt och helt onödigt. Äckliga backstabbers. Mogna för helvete, jävla mobbing.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: