2010-05-21
 06:53:10

time out


Igår efter jobb träffade jag Ida. Vi bestämde oss för att åka till Väla för att kolla läget. Allt slutade med att vi kollade igenom Against Aids kollektionen och hittade varsin tunika, givetvist likadan men jag tog i grå leopard och hon i något mönster. Jag fann mig även ett svart linne med en massa pärlor på och hon ett randigt med massa färg. Jag och Ida är typ som dag och natt, jag gillar mörka färger som svart, grå osv medan hon älskar färgsprakande kläder så om vi hittar samma saker så gör det absolut inget eftersom vi tycker om olika färg.

Efter Väla åkte vi hem till Ida i stan, lämnade påsarna och begav oss sedan ner till Kullagatan för att kolla lite i dom affärerna. Efter att ha traskat runt där så gick vi och köpte varsin mumsig glass och gick sedan vidare hem till Ida igen.
Jag fick något infall av att jag ville träna så Ida hängde på. Vi körde mycket mage tillsammans och peppade varandra under tiden. Varannan gång höll jag i hennes ben och hon i mina, toppen.

Efter träningen åkte jag bara hem med mitt just då otrevliga humör. Jag var så sur och på så dåligt humör eftersom det aldrig blir som man tänkt sig. Men det löste sig såklart senare men endå jätte jobbigt.

Annars så är det fredag idag, härligt! Det är inte lite jag har längtat efter helg eller så. Jag ska träffa min älskling och krama honom massor för att jag saknar honom så.
Men först är det jobb som gäller och shit vad jag fick bråttom helt plötsligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: