2010-05-16
 07:55:17

tidig söndagsmorgon


Åh vad jag är trött.. men jag tvingade mig själv upp från sängen. Sån diciplin måste jag ha eftersom jag inte kan somna på kvällen om jag sover länge på morgonen.

Igår fick jag köra bubblan, det var som ett helt träningspass för armarna eftersom det inte fanns någon styrservo haha. Märktes att det var en gammal bil.

Igår kollade jag och Jonatan på Harry Potter fången frånAzkaban, så bra Harry Potter filmerna är. Helt sinnesjukt bra! Jag hade tänkt se Fenixorden och Blodprinsen idag också, faktiskt tänkt göra det nu på morgonen nu när Jonatan sover. Han har såklart redan sett alla så jag besparar honom detta.

Så nu blir det en dusch och sen blir det frukost och film.
Gissa vad jag ska äta ;)?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: