2010-05-05
 06:51:02

Svårt beslut

..är det lönt att träna så som jag mår? Kanske är onödigt?

Kollade aldrig ifall jag har feber eftersom jag känner mig lite piggare. Det är antagligen bara tröttheten som tar i. Förstår inte att jag kan vara så trött, jobbar ju så bra att jag slutar runt två och sedan slappar jag bara hemma innan träningen. Kanske behöverjag ta mig en rejäl sovmorgon?

Jag tyckte att jag låg kvar länge i sängen och tog lång tid på mig för att göra vid mig och allt. Tycker att jag bara har lullat omkring här hemma för att försöka fördriva tiden men den går alldeles för sakta. Jag menar, jag har till och med hunnit med att mäta min kropp. Kan ju berätta att jag har minskat 13cm runt magen. Har minskat överallt men allra mest över midjan.

Jag känner att jag just nu inte har mycket att klaga över men för att fullfölja mitt mål så har jag ju några få kilon kvar men min kropp vägrar samarbeta. Mamma sa att det kan bero på att jag har pressat min kropp så hårt att det inte går mer just nu men att det kommer förr eller senare.
Har ju typ nästan klarat mitt mål på knappt tre månader och jag som satte ett år. Sen ska man ju hålla det, men tränar man så blir det som en dans.

Just nu sitter jag och kollar på Jims värld.






Bilden är två år gammal.
Jag och bästa Ida ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: