2010-05-27
 06:45:32

Studentbal i Helsingborg


Idag är det bal för alla studenter i Helsingborg. Facebook innehåller många exhalterade uppdateringar inför student och bal och jag förstår verkligen varför alla ser fram emot detta.

Jag själv tog ju studenten vpren 2009. Jag var inte i Costa Brava för jag brydde mig om mina betyg.. Men jag var på balen. Vädret var helt ok, dock var det väldigt mycket blåst och jag precis som de flesta andra fick hålla i klänningen för att den inte skulle flyga iväg.

Det här med bal var väl inte så jätte fantastiskt som jag väntat mig. Trodde det skulle vara mer av allt liksom. Dock fick jag sämst plats, precis vid öppningen där alla gick. YEY. Min bordskavaljer hälsade och berättade sedan för mig att han hade flickvän. Jag började skratta, precis som om jag skulle vara intresserad liksom? Då sa ja, ja men du min pojkvän är där borta, vill du hälsa? Bitsk som jag är, tål inte vissa människor bara.

Efterfesten var väl det roligaste. Men jag ångrar att jag inte bytade till en annan klänning för det var sjukt jobbigat att ha på sig långklänning, trampade till och med sönder den med mina kilklackar.. Tur att den endå skulle sys upp ;)!

Nåja, man får  en liten sån nostalgikick nu såhär års vid bal och student. Tänker mycket tillbaka på hur vi hade det. Blåsten på balen och ovädret på studenten då det var 12 grader varmt, spöregn och halv storm. Kan ju bara berätta att jag var genomförkyld dagen efter studenten haha.


min fina fina fina klänning som ingen annan har eftersom det är min egen design.
Har tur som har generösa föräldrar för den kostade skjortan!


Tror ni det blåste?


kolla på våra klänningar.. med andra ord, det blåste!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: