2010-05-09
 23:47:26

Sömnlös i Mörarp


Mitt uppe i ett dilemma, okej? Jag är sjukt trött, gick och lade mig vid nio och nu kan jag inte sova. Här ligger jag klarvaken och känner mig dum. Jag som skulle vara smart och lägga mig tidigt. Orsaken till detta kan nog ha med att göra att jag bara har slappat hela lördagen och hela söndagen. Dels kan det även ha med att göra att jag är så ensam i källaren att man blir alldeles ledsen så nu saknar jag Jonatan massor.

Jag är sur.

Men vill ni se något uppiggande? Jag gjorde ju tårta i fredags.

Visst ser den smarrig ut?!



Nu ska jag försöka att sova igen, känns lönlöst men morgondagen är en öppningsdag och dagen blir lång med en massa annat trams.

Sov gott alla.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: