2010-05-13
 07:38:14

snart snart snart.


Åh snart händer allt som jag verkligen sett fram emot hela månaden. Allt som jag längtar grymt mycket efter sker inom två veckor. Snart ska jag få nya extencions (LÄNGTAR!!!), Jonatan fyller år, Annie fyller år, fester och kalas, ut och äta med jobb and so on. Gud vilken bra månad alltså.

Just nu sitter glada nenni och avnjuter en shake och en smarrig kopp te med blåbärssmak, yum yum. Jag har alldeles precis duschat och känner mig någerlunda pigg. Tröttheten lär väl krypa fram lite senare.
Har placerat min rumpa vid TVn i vardagsrummet och kollar lite på små komediserier så som Jims värld, Alla älskar Raymond osv, myspys.

Igår var jag och Jonatan inom polisen för att hämta ut våra pass, nog fina vi blev haha. Det är så sjukt hur ful man kan bli på sånt. Uew, det var iallafall inte till min bästa fördel haha men jag bjuder dom på ett skratt :) !

Nu ska jag njuta vidare utav mitt te och sedan kanske sätta igång en film.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: