2010-05-06
 06:55:49

Snart nalkas det helg


Och imorgon ska jag äntligen få träffa Ida igen, vad jag längtar. Det är en hel evighet sedan sist. ;(

Nu är det frukost som gäller, en kopp te och en rostad fibersmörgås med ägg. Yum yum yum!
Idag är de jobb, precis som vanligt och sedan köra hem till hunden. Just idag har jag en väldig beslutsångest ang ifall jag ska träna eller inte. Igår kom jag hem med feber men den är borta idag, tur! Det är så himla enerverande att ena stunden må halvkasst och andra inte, inget verkar bryta ut på riktigt på mig utan det ska hela tiden retas.

Planerna inför morgondagen är redan smidda. Det blir en dejt hos Ida med Amanda och Madde. Vet inte om det kommer fler men det är bara roligt med fler. Visst?! :) Iallafall så blir det mys med vin (som alltid♥) och antagligen en lite utgång.
Sist jag var ute lovade jag Ida att inte ha högklackat utan att ha ett av mina par Converse. Varför lovar man så mycket när man är trötti fötterna?! Jag som är så liten och kort kommer ju inte synas ute på dansgolvet i mina Converse. Blä! Och man kan inte heller ha klänning till sådana skor, ser ju dumt ut. Dilemma!!

Jag ska iallafall tänka över saken, känner mig ganska velig. Ida hon sa att det kvittade vad jag hade på mig för jag var snygg i allt. Synd att man inte ser sig själv så alltid, haha! Men man får väl lita på andras omdöme, right?

Nu ska jag klunka upp mitt te som förhoppningsvis ska ha svalnat nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: