2010-05-10
 05:32:30

Sleep tight


Kunde somna till slut, wow typ! Trodde inte att det var möjligt. Dock har jag sovit dåligt som tusan, vaknat och somnat hela tiden. Men man får ju se det från den positiva sidan, jag fick ju trots allt lite sömn.

Nu är det återigen en ny vecka. Igår var det 6 veckor kvar tills vi ska åka till det varma landet. Idag det bara 14 dagar tills min fina Jonatan fyller 20 år, stor kille. ;) Och idag är det bara 21 dagar kvar tills mitt hår ska bli långt och fint. 
Det här är en bra månad, så mycket som händer.

Idag har jag lite planer, först ska jag jobba och sedan hem om. Sen blir det inom en runda igen i stan, måste inom UM för ett nytt recept och sedan är det träning som gäller. Härligt, så att man kan sova inatt.

Nu måste jag fixa mig för här väntar inte klockan.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: