2010-05-25
 21:04:50

SHOPPING!!

Åh, vilken lång dag.
Direkt efter jobb körde jag och Jonatan hem och gick ut med hunden, eller han gick ut me hunden och jag fräscha upp mig. Direkt efter det stack vi och tanka bilen och sedan var det iväg till stan igen.

Kände mig så jäkla stressad, ville bara ha allt med Catflash överstökat alltså. Men nåja, kom dit iallafall och hon kände igen mig haha. Inte illa och hon kom till och med ihåg att jag har haft kortare hår, både brunt och svart. Grymt! Hon tyckte iallafall att jag hade superfin hårfärg nu och tyckte om de olika skiftningarna mellan choklad och guld.  Åh vad jag längtar!!!

Det blev iallafall shopping, det höll mig på topp!;)

Blev bland annat en morsdag present till mamma från mig och min bror. En present till Annie och lite smink. Och jag har även hämtat ut mina skor. Dock var de svarta två stycken högerskor så det ska fixas men jag gillade alla skorna, nu ska se så fina!


lovelovelove


Älskade Nudiejeans.


Den efterlängtade Ralph Lauren skjortan.
Skjortan är Slim size men jag valde att ha en lös och ledig.

          


Yum yum


Ny cider, är dom goda tro?
Kolla mina stackars sönderskruna fingrar och knäckta naglar. :(


Köptes för några veckor sedan.
Fashion Against Aids H&M


samma här.


Nu ska jag se på mitt favoritprogram, Desperate Housewifes och sedan är det läggdags.

Natti natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: