2010-05-26
 22:58:15

Såhär såg min eftermiddag ut

Till att börja med kollade vi runt i stan och som avslut stannade vi till på Mezo för att äta varsin mumsig sallad.






Pratade precis med mamma som kommer hem imorgon från Falköping. Trots att jag och pappa har haft en bra vecka så saknar jag ju endå mamma. Det är precis som när pappa är borta och mamma är hemma, då saknar jag ju honom.

Ska bli kul när mamma kommer hem så vi kan träna ordentligt för det har inte varit någon träning för mig på drygt en vecka.
Jag skulle varit där idag men orkade inte, orkar typ inget. Hoppas att det bara en kort period.

Nu ska jag sova med min mysiga nalle, alltid vid min sida. Moget va? 20 år och har inte släppt gosis haha. Jag är mig själv iallafall ;)!!


Nyduschad, osminkad och en trött Nenni.

Natti natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: