2010-05-17
 05:57:35

P A N I K

Jag kunde somna igår, dock var klockan mycket när jag väl somnade. Inatt vaknade jag av sjukt jobbiga magsmärtor, jäkla mensvärk. Och det var kolsvart i huset och jag vågade inte mig upp från den läskiga mörka källaren för att ta en värktablett. Har legat i fosterställning halva natten och sovir till och från.

Nu har jag gått upp, alarmet ringde och jag påmindes att det är slut på min sköna ledighet och att det är dags att gå tillbaka till allvaret igen. Min mage värker fortfarande, den är uppblåst, jag är svullen i lederna och jag känner mig i allmänhet skit fet. Vätskan i kroppen väger väl också ett och annat så jag vägrar att väga mig idag. Blä.

Det är tur att jag jobbar så korta dagar, så efter jobb kör jag hem till min fina vovve och sedan slänger jag mig på soffan och vilar upp mig inför träningen ikväll. Idag blir det IW med mamma precis som vanligt. Kan inte medge att det är min favoritinstruktör idag men det blir vad man gör det till.

Nu är det bråttom så jag måste kila upp på ovanvåningen och göra vid mig. Men innan det ska jag ta något som mättar magen lite för att kunna ta en värktablett utan att kräka upp den igen (pga tom mage)

Nåja, hej då!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: