2010-05-24
 06:55:19

Ny vecka


Vill börja med att säga;

G R A T T I S
till min fina Jonatan som fyller 20 år idag. Grattis min fina älskling, hoppas du får en helt underbar dag. Tyvärr ses vi inte idag men imorgon. Bästa killen i världen. ♥

&

G R A T T I S till min fina vän Emma Svedman som fyller 21 år idag. Grattis Empem, hoppas att även du får en helt fantastisk dag.


Såja, ny vecka med nya förväntningar. Idag är det måndag, härligt va? Nej inte alls, hade haft helg några dagar till.

Idag blir det jobb, precis som det ska vara och sedan ska jag träffa Ida. Hon åker ju imorgon så man får ju passa på när hon är hemma.

Nu måste jag kila.


Julia

Tack gumman för kommentaren :)



PUBLICERAT: 2010-05-24, 10:18:35 | URL: http://cholia91.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: