2010-05-11
 20:18:57

Nostalgi kick


Sitter i soffan och zappar på TVn och hamnade på kanal 4 och där visas just nu Äntligen hemma. Just precis som jag sitter och tittar på detta fick jag en sådan flashback till de yngre åren i det huset som jag är uppväxt i. Alltså, varje tisdag kollade vi på det här, hela familjen och åt lite kvällmat. Äntligen hemma var liksom en grej. Jag kommer bland annat ihåg att jag hade kommit hem från scouterna och satte mig direkt i soffan och mös ner mig hos mamma och pappa och ibland Robin. Åh det var så mysigt.

Har inte frågat mamma om klippning än eftersom hon fortfarande är ute i trädgården och gräver och jag vill gärna skona henne mitt tjat ikväll.

Imorgon ska jag banne mig på IW, imorgon är det mitt absoluta favoritpass innehållande högt tempo, mycket motstånd samt bra musik.

Sitter fortfarande och väntar på att få gå och lägga mig, haha. Går jag och lägger mig nu vaknar jag inatt och stör mig på att min fina hund ränner omkring på ovanvåningen, den busen.

Jag har iallafall ätit min vedervärdiga shake, euw!

Nu ska jag kolla vidare på TVn och hoppas på att hitta något vettigt att se på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: