2010-05-03
 06:38:44

Morgonte


Jag har inte direkt en för härlig morgon. Jag är trött, huvudet surrar och öronen värker men jag har ingen feber. Jag kan må apdåligt men det är alltid tempen som är det avgörande.
Mamma har iallafall sagt att jag ska ta Rinexin i tre dagar och går det inte över till dess får jag gå till doktorn. Men det känns inte ens lönt för nuförtiden ska man vara döende för att de ska skriva ut lite penicillin.

Idag är ytterligare en kort dag, så skönt. Åker hem direkt efter jobb och bytar om till träningskläder för att känna motivationen stiga.

Just nu avnjuter jag en chokladshake och en kopp rykande blåbärste. Blåbärste är mitt nya liksom, en klar favorit just nu.

Precis som jag skrev igår så ser jag fram emot den här månaden, det är mycket roligt som händer och jag kan tänka mig att tiden kommer att springa sin väg. Dock suktar jag mest efter 25 då lönen rullar in eftersom den här månaden blev fattig nu när vi har betalt så mycket inför resan. Känns både bra och dåligt.

Nästa månad lär väl också bli fattig eftersom att jag ska förlänga håret.. Men sedan kommer mina 15.000 från skatten, inte lite härligt!

Men nu ska jag ta och dricka upp allt jag har i min kopp samt mitt glas innehållande måltidsersättning. Ha en fin dag, det ska jag. Ska faktiskt stressa rumpan av mig eftersom det är måndag och då är det dags att handla mat. Hoppas att Denise eller Emma jobbar idag i kassan, alltid lika trevligt! :)

KRAM!

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: